CUVANT INAINTE - Giurgiu, oras istoric cu o vechime de sute de ani, poate chiar mai mult dupa vestigiile gasite in aceasta zona si cu care ar trebui sa ne mandrim toti, este din pacate sufocat si chinuit de foarte multe specimene umane care cu tupeul, prostia si nesimtirea lor ma fac pe mine si pe altii giurgiuveni cu bun simt si un rost pe aceasta lume, sa ne scarbim. Din pacate insa, si aceia s-au consolat plecand capul si se complac in aceasta situatie anormala. Ei bine, eu nu pot face asta si satul pana peste cap de toate rahaturile pe care le vad in fiecare zi, m-am hotarat sa le fac publice. Tine-ti aproape si o sa va convingeti de cata dreptate am, poate asa se vor mai trezi si altii si vor avea initiativa. E timpul sa faceti ceva stimati concetateni, "asa nu" se mai poate, sa luam atitudine, macar atat putem face, altfel fauna acestui oras va fi completata de fricosi si lasi....
Blogul meu principal - www.ticaluminare.blogspot.com


marți, 7 septembrie 2010

COOPERATIVA "MUNCA IN ZADAR"

Copil fiind, atunci cand aveam de-a face cu situatii in care cineva muncea, iar altcineva venea apoi si strica, aveam o vorba, ii spuneam "cooperativa munca in zadar"... Acum vad lucrurile altfel, am invatat sa vad ce se ascunde in spatele unui lucru facut de mantuiala.... ce altceva decat bani, interese financiare, comisioane grase, lucrari pe banii statului, deci pe banii mei si ai tuturor... Asa se intampla si in cazul de fata cand, dupa ce unii au terminat de distrus spatiul verde, si asa putin din jurul blocului meu, la numai cateva zile au venit altii si au spart betonul, chipurile, sa faca racordul pentru noul sediu al casei casatoriilor si evidenta populatiei.... De ce nu au sapat santul inainte sa toarne betonul?? Simplu, sunt destui bani de luat pentru spargere si apoi din nou pentru turnarea betonului....Altfel, daca ar fi sa credem ca au uitat....ar insemna sa admitem faptul ca "porcul rama si in asfalt"....iar capii locali sunt dusi rau cu pluta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu